Monday, April 21, 2008

Permandangan kat air terjun gunung ledang

Saje nak kongsi gambar permandang kat gunung ledang. Memang permandangan kat sana menarik tidak dinafikan keindahannya. Aku cuma ada masa 2jam untuk menikmati keindahan alam gunung ledang.. kerana lepas tu aku terpaksa bergegas ke Kojel metrikulasi tangkak untuk ambil barang adik kesayangan aku..he..he..he..he
jadi ni je lah yg sempat di ambik..... walau apa pun aku akan datang kembali untuk menawan gunung ledang... dan menyelongkar misteri gunung ledang


Penghuni setia di kaki gunung ledang

Ikan tengas... yg sekor tu macam anak ikan kelisa..pelik aku tengok



Pokok tanduk rusa dengan paku pakis langsuir




5 comments:

Anonymous said...

Hi papa...

Batu tempat papa berdiri tu mcm kenal jer... :)

DJ

arsaili said...

ada rasa seram kat gunung ledang tu...ahaks..salam kenal

Ted said...

bro, lenkali kita g sesama n da club members k?hahahaha...sonok je nampak.

yg batu2 tu tak sonok, yang dalam air tu sonok.hehe

Jie said...

Bersih pula..masa sy p ari tu..bersepah sampah2 kat celah batu²

Jentayutiara said...

eehhh papa, ikan dlm air pun kenal jantan betina ker? hehehe
kak jie.... kau p sblum banjir, papa p lepas banjir, semua samph srap dah diangkut yg tinggl batu2 aje