Wednesday, February 14, 2007

Cerita Dunia aku...




Bagi aku hidup ini umpama roda motor je...
berputar tanpa henti selagi bernyawa..
life aku simple dan selamber....
ramai yang kata aku ni sombong dan bengis..
semua tu kata mereka yang tak mengenali aku..


biar apa pun yang mereka nak kata..biarkan saja
bila ia sudah letih berkata-kata nanti diam lah ia..
sebelum aku melalukan sesuatu aku selalu berpegang
kepada LTA = look, think, action...

Aku selalu mempunyai masalah dengan perasaan aku sendiri
kekadang aku rasa hendak pergi jauh......sejauh mungkin
tapi aku tak tahu kenapa aku harus lakukan begitu.
hingga kini kaki aku masih lagi terpaku disini...

Aku datang dari keluarga susah...
semua yang aku miliki sekarang ni adalah hasil
titik peluh ku sendiri... cuma satu perinsip yg aku pegang
berusaha tangga kejayaan dan kena berani mengharumi
arus kehidupan. Jangan peduli apa org kata...selamber je buat
kalau kita tahu kita betul.....


No comments: