Thursday, April 26, 2007

Trip ke penang

Bukit ni pun cantik gak..kat simpang pekan baling...kedah...kat depan sign board kg air baling


Kat tasik banding .... kat jeti kat sini ada banyak ikan kaloi..geram betul tengoknya... nasib baik lupa bawak umpan..kalau tak..banyak ikan yg jadi aruah....ha..ha..ha..ha..


Sempat posing kat sawah padi..he..he..he.. tapi tulah..pokok padi tu kecik lagi..kalau dah besar lagi cantik...

NI gambar gunong Reng kat jeli kelantan.. memang unik gunung..ni..dia satu je yang ada..tak ada bukit lain yang berdekatan dengannya...pelik tapi benar.....




Jangan memandu laju kalau line tak clear...tapi kalau line clear...hentam je.....


Nasib baik ada signboard ni..tak lah kerap kali sangat sesat...he..he..he.. tapi sesat perkara biasa lah..yang penting kena tanya org...


Ni kolej adik papa tinggal....asrama dia lah... boleh tahan gak nak sampai kat sini dari terengganu..perjalan pergi dan balik sejauh 1160km duit minyak dlm RM200 je...



2 comments:

~dea_dealova~ said...

sedih betul...pesal la lupa nak snap gambo pertemuan kita kat stesen petronas tu?....huaaaaaaaaaa

papa said...

tu lah pasal dea...lupa pulak..kalau tak tentu dah ada kat sini kan..tak pe next time papa ingat..he..he..he..